Сторінка 1 з 1

Радіоелектроніка та приладобудування ЦНТТМ

Додано: 25 жовтня 2022, 14:50
admin
Зображення

40034, м.Суми, вул.Інтернаціоналістів,18 (Центр науково-технічної творчості молоді)
/0542/ 789737

E-mail: sumy_cnttm@ukr.net

Сайт

Місцезнаходження на мапі міста

Радіотехнічна творчість – це формування готовності вихованців до обґрунтованого вибору професії, усвідомлення значення новаторства та винахідництва, цілеспрямованість, готовність до подолання труднощів на шляху досягнення мети. Саме у гуртку «Радіоелектроніка та приладобудування» під керівництвом Щеглова Сергія Вікторовича, знання отримані гуртківцями допомагають їм зорієнтуватися у світі сучасної техніки, а головне – вихованці мають можливість самостійно робити монтаж і налагодження радіотехнічних і електронних пристроїв, здійснювати експериментальну роботу з ними, що є цікавою і захоплюючою справою, ефективним шляхом до розвитку інженерної інтуїції.
Особливу увагу Щеглов Сергій Вікторович приділяє роботі з обдарованими вихованцями, має певний досвід такої роботи. При підготовці до змагань з радіо конструювання, виставок-конкурсів технічної творчості та заходів науково-дослідницького спрямування перевага надається індивідуальним заняттям з обдарованими гуртківцями, під час яких найбільш повно розкривається творчий потенціал особистості кожного вихованця.
З великим задоволенням вихованці цього гуртка приймають участь в обласних змаганнях учнівської молоді з радіоелектроного конструювання серед вихованців закладів позашкільної освіти Сумської області, виставляють свої експонати на міських та обласних виставках – конкурсах технічної творчості, приймають активну участь у студентській конференції Сумського державного університету «Перший крок у науку», захищають свої творчі науково-дослідницькі роботи та пишаються своїми результатами.
Всі ці масові науково-технічні заходи, в яких приймають активну участь вихованці гуртка «Радіоелектроніка та приладобудування» є важливим засобом виховання учнів середнього та старшого шкільного віку, а також вагомим чинником підвищення зацікавленості дітей до занять технічною творчістю.